Software & Hi-Tech

Verslo pradžia, teisinės formos

Kam man pirkti įmonę, jeigu galiu pigiau įsisteigti?

Įsigyti jau įsteigtą įmonę renkasi verslininkai, norintys tuojau pat pradėti vykdyti sumanytą veiklą ir nenaudoti nuosavų lėšų įstatinio kapitalo (2500 EUR ar didesnio) suformavimui. Taip, tokia paslauga kainuoja apie 200-300 EUR brangiau nei įmonės įsteigimas, kaip ir kainuoja pinigų “užšaldymas”, prarastas laikas ir pastangos įmonės steigimui, PVM kodo gavimui ir kitiems veiklos pradžiai reikalingiems atlikti darbams. Jūs laisva valia galite apsispręsti kokią paslaugą užsakyti ir taupyt savo pastangas, laiką ar savo pinigus. Daugiau info apie galimybę įsigyti jau įsteigtą ir paruoštą darbui naują UAB – skyriuje ĮMONIŲ PARDAVIMAS.

Noriu steigti įmonę. Kokių dokumentų ar duomenų reikia?

Reikalingi steigėjo (-ų) ir būsimo įmonės vadovo asmens tapatybę patvirtinantys dokumentai bei gyvenamosios vietos adresai. Taip pat reikia nurodyti akcijų pasiskirstymą bendrovėje (jeigu bus daugiau nei vienas steigėjas), pateikti patalpų savininko sutikimą jam riklausančiose patalpose įregistruoti steigiamos įmonės registracijos (buveinės) adresą.

Įmonės steigimo dokumentai susideda iš:

  • Steigimo akto (1 steigėjas) arba steigimo sutarties (keli steigėjai);
  • Steigėjo arba steigėjų sprendimo;
  • Įmonės įstatų (UAB) arba nuostatų (MB);
  • Registrų centro JAR formų bei kitų būtinų dokumentų.

Daugiau informacijos apie įmonės steigimo dokumentus galite rasti Verslo D.U.K. – Kokie dokumentai naudojami steigiant UAB ir steigiant MB?

Nemokamus pavyzdinius įmonių steigimo dokumentus galite rasti FINITA verslo paslaugų skyriuje PAVYZDINIAI STEIGIMO DOKUMENTAI. Standartinius dokumentus, kuriuos galima naudoti steigiant įmonę, patvirtino Ūkio ministerija 2009 metais. Nuo to laiko pavyzdiniai steigimo dokumentai buvo keičiami, tobulinami daugybę kartų. Šiuo metu Lietuvoje yra pilnai veikianti įmonės steigimo sistema naudojant pavyzdinius įmonės steigimo dokumentus bei elektroninį parašą.

Kaip pradėti veiklą, verslą su nauja įmone per trumpiausią laiką?

Greičiausias būdas pradėti naują verslą yra jau įsteigtos naujos įmonės UAB įsigijimas. Visi dokumentai, reikalingi uždarosios akcinės bendrovės akcijų pirkimui – pardavimui bei vadovo keitimui, yra suruošiami per 1 dieną (Registrų centras pakeitimus registruoja iki 5 d.d.) ir verslininkai gali iškart pradėti vykdyti veiklą – pirkti, parduoti, teikti paslaugas, pasirašyti sutartis bei atlikti kitus reikalingus veiksmus (išskyrus banko operacijas, kurias galima atlikti tik Registrų centre įregistravus vadovo keitimą). Apie galimybę įsigyti naują UAB  – skyriuje ĮMONIŲ PARDAVIMAS.

Kiek laiko trunka naujos įmonės steigimas (įregistravimas)?

Naujos įmonės steigimo procesas užtrunka apie 3-4 d.d. Įmonės steigimo laikas gali pailgėti, jeigu:

  • įmonę steigia daugiau nei 3 steigėjai;
  • įmonės įstatinis kapitalas formuojamas ir pinigais, ir turtu;
  • įmonės steigėjas arba vienas iš kelių įmonės steigėjų yra užsienio fizinis arba juridinis asmuo;
  • įmonė steigiama su nestandartiniais įstatais, pvz. įvedami papildomi apribojimai įmonės vadovui, parenkamas sudėtingesnis įmonės valdymas, keičiamos kitos standartinuose įstatuose numatytos sąlygos arba įvedamos naujos sąlygos;
  • dėl kitų įmonės steigėjų ypatingų, nestandartinių pageidavimų.

Kuo skiriasi ir kokie privalumai bei trūkumai steigiant įmonę elektroniniu būdu ir tvirtinant pas notarą?

  • Įmonę steigiant  elektroniniu būdu:Privalumai – įmonės steigimas elektroniniu būdu trunka trumpiau nei įmonės registravimą tvirtinant notarų biure (įmonė įsteigiama per 2-3 dienomis trumpesnį terminą); pigiau – paslauga kainuoja apie 72,1 EUR mažiau nei įmonės registravimą tvirtinant notarų biure; be papildomo mokesčio suteikiamas FINITA priklausantis adresas pirmam įmonės registravimui.Trūkumai – klientui reikia pačiam nuvykti į registrų centrą perrašyti FINITA suteiktą elektroninį parašą (kaina apie 8 EUR); nėra galimybės keisti standartinių įstatų/nuostatų įtraukiant papildomas teises ar apribojimus;
  • Įmonės steigimas tvirtinant pas notarą:Privalumai – galimi nestandartiniai įstatai įtraukiant papildomas teises ar apribojimus; klientui užtenka vieną kartą atvykti į FINITA biurą ir patvirtinti steigimo dokumentus;Trūkumai – paslauga kainuoja brangiau 60-90 EUR nei steigiant el. būdu; nesuteikiamas nemokamas registracijos adresas, todėl steigėjas (-ai) turi duoti sutikimą registruoti įmonę savo nuosavose patalpose arba įsigyti mokamą registracijos adreso paslaugą;

Kokią tinkamiausią teisinę įmonės formą pasirinkti pradedant verslą? Kuo viena teisinė forma geresnė arba blogesnė už kitą?

FINITA rekomenduoja verslo pradžiai pasirinkti laiko patikrintą Lietuvoje populiariausios teisinės formos įmonę – UAB, kurią patogu valdyti, dalintis uždirbtą pelną bei atsakomybę. Daugiau info – skyriuje UAB STEIGIMAS.

Jeigu planuojate labai smulkų (šeimos) verslą, galite pasirinkti ir naujausios teisinės formos įmonę – Mažąją bendriją MB. Daugiau info – skyriuje MAŽOSIOS BENDRIJOS STEIGIMAS.

  • Uždaroji akcinė bendrovė UAB – populiariausia Lietuvoje teisinė įmonės forma. Didžiausias šios teisinės formos privalumas – ribota civilinė atsakomybė, t.y. bendrovė už savo sėkmingą ar nesėkmingą veiklą atsako tik savo turtu, o ne savininkų (akcininkų) turtu. Nėra apribojimų būti kelių ar dar daugiau bendrovių akcininku, todėl riziką vystant verslą galima paskirstyti. UAB akcijas lengvai galima parduoti ar kitaip perleisti, bendrovės valdymą apsprendžia akcijų (kontrolinio 51% paketo) pasiskirstymas bei akcininkų daugumos išrinktas bendrovės vadovas. UAB steigimą apriboja būtinas ne mažesnis kaip 2500 EUR dydžio įstatinis kapitalas. Išspręsti šią problem galima įsigyjant iš FINITA jau įsteigtą veiklai paruoštą UAB. Daugiau info – skyriuje ĮMONIŲ PARDAVIMAS.
  • Individuali įmonė IĮ – individualiam ir šeimos verslui sukurta įmonės forma, turinti nedideles mokestines lengvatas, tačiau didelę riziką dėl neribotos civilinės atsakomybės – IĮ atsakomybei padengti neužtekus įmonės turto už jos prievoles atsako IĮ savininkas. Įsteigti individualią įmonę gana paprasta – nėra minimalaus įstatinio kapitalo reikalavimo, tačiau uždaryti (likviduoti) ar perleisti (parduoti) šios formos įmonę yra sudėtinga. Individuali įmonė yra šiek tiek “atgyvenusi”, nepatogi ir jau retai verslo pradžiai pasirenkama įmonės forma, kurios mes nerekomenduojame pageidaujantiems steigti naują įmonę.
  • Mažoji bendrija MB – naujausia Lietuvoje įteisinta įmonės forma, sukurta labai smulkiam individualiam ar partnerių verslui vystyti. MB steigimui, kaip ir IĮ, nėra minimalaus įstatinio kapitalo reikalavimo, todėl ją įsteigti galima net neatidarius kaupiamosios banko sąskaitos. Skirtingai nei IĮ, Mažoji bendrija yra ribotos civilinės atsakomybės juridinis vienetas, t.y. įmonė atsako tik savo turtu, o su savininkų (MB narių) turtu atsakomybė už MB prievoles nesiejama. MB galioja tos pačios pelno mokesčio lengvatos kaip ir UAB, taip pat Mažoji bendrija gali apsieiti be samdomų darbuotojų ir nemokėti su darbo užmokesčiu susijusių mokesčių, bendrijos nariai gali gauti išmokas kaip pelną avansu bei kaip išmokas nariams, kurios apmokestinamos mažesniais mokesčiais nei darbo užmokestis. Plačiau apie MB veiklą, apmokestinimą ir kt. – skyriuje MAŽOJI BENDRIJA – D.U.K..  Nepaisant mokestinių ir valdymo privalumų, MB turi ir trūkumų – tai akcijų nebuvimas (nėra galimybės laisvai parduoti akcijas bei lengvai keisti sprendimų priėmimą priklausomai akcijų kiekio pasikeitimui), ne iki galo aiškus nuosavybės (dalių) perleidimas, ne toks aiškus kaip UAB valdymo pasidalijimas ir nario pasitraukimo principai. Dar vienas trūkumas – kolkas šios lietuviškos verslo formos nežino užsieniečiai, dėl to ją steigti rizikinga, jeigu norite užsienio partnerių pasitikėjimo ir pripažinimo. Nutarėte steigti MB – info rasite skyriuje MB STEIGIMAS

Domina registracijos adresas steigiamai įmonei arba perregistruojamai įmonei. Kokiuose miestuose suteikiate registracijos adresus?

Registracijos adresai suteikiami: Vilniuje, Klaipėdoje, Kaune, Alytuje, Joniškio raj., Rokiškio raj., Trakų raj., Alytaus raj. ir t.t.

Daugiau info apie registracijos adreso suteikimą – skyriuje REGISTRACIJOS ADRESO SUTEIKIMAS

Kokie mokestiniai privalumai ir trūkumai tarp UAB ir MB?

Išsamesnis atsakymas ruošiamas. Daugiau informacijos ieškokite čia: https://www.finita.lt/mazoji-bendrija/mazoji-bendrija-ar-uab/

Kas yra PVM kodas ir kam jo reikia?

Įregistravimas į PVM mokėtojų registrą suteikia įmonei galimybę atskaityti pirkimo PVM ir prievolę priskaičiuoti pardavimo PVM. Paprasčiau pasakius – jūs galite sumažinti savo mokėtinus VMI mokesčius (PVM, GPM, įmokas į Garantinį fondą ir pan.) atskaitydami PVM nuo įsigijamų jūsų įmonės veiklai reikalingų prekių ar paslaugų. Tuo pačiu jūs turite mokėti PVM nuo visų savo pardavimų, išskyrus PVM įsatyme numatytus atvejus (pvz. prekių ar paslaugų eksportas,  nekilnojamo turto nuoma ne PVM mokėtojams, mokymo paslaugos)

Informaciją apie prievolę registruotis PVM mokėtoju, savanorišką registraciją ir kitus atsakymus rasite skyriuje REGISTRUOTIS PVM MOKĖTOJU.

Įsiregistruoti PVM mokėtoju jums turėtų padėti jūsų buhalteris ar buhalterinių paslaugų įmonė. FINITA šią paslaugą savo klientams atlieka NEMOKAMAI. Daugiau apie FINITA pagalbą registruojantis PVM mokėtoju skaitykite skyriuje REGISTRAVIMAS PVM MOKĖTOJU.

Kiek užtruks PVM mokėtojo kodo gavimas įmonei?

Nuo 3 darbo dienų iki 2 savaičių, priklausomai nuo savivaldybės, kurioje registruota įmonė ir VMI aptarnaujančio atstovo.

businesswoman-corporate-colleagues-talking-P3PSNFM

Įmonės steigimas – kaina, terminas, reikalingi dokumentai

Kokia FINITA įmonės (UAB, MB) steigimo paslaugos kaina?

€ 180 + PVM – tai mažiausia FINITA paslaugos (UAB steigimas arba MB steigimas) kaina. Mažiausia paslaugos kaina taikoma steigiantiems įmonę elektroniniu būdu bei užsakantiems steigiamai įmonei FINITA buhalterinės apskaitos paslaugas (fiksuoto 24 mėn. termino sutartis).

Mažiausia steigimo paslaugos kaina netaikoma įmonės steigėjui pageidaujant įmonę steigti ne elektroniniu būdu, o tvirtinant notaro biure, steigėjui pasirenkant ne FINITA buhalterį (kitą apskaitos įmonę), taip pat įmonės steigėjui pageidaujant, kad steigiamos UAB įstatinį kapitalą suformuotų FINITA. Atsiradus šioms papildomoms sąlygoms ir steigėjo pageidavimams, įmonės steigimo kaina gali padidėti € 30 – 435. Išsamiau įmonių steigimo kainų lygius galite įvertinti skyriuose UAB STEIGIMAS ir MB STEIGIMAS.

Kiek laiko užtrunka įsteigti naują įmonę?

2-5 darbo dienos – paslaugos (UAB steigimas arba MB steigimas) įvykdymo terminas. Terminas priklauso nuo miesto, kuriame steigiate įmonę – mažesniuose miestuose Registrų centras įmonę dažniausiai įregistruoja šiek tiek greičiau (1-2 darbo dienos), o Vilniuje dėl didelio stegiamų įmonių kiekio įmonės registravimas užrunka iki 5 darbo dienų. Skubantiems steigėjams FINITA padeda įregistravimo terminą sutrumpinti iki 1-2 darbo dienų.

Kokie dokumentai naudojami steigiant UAB ir steigiant MB?

Įmonės steigimo dokumentai:

      • Steigėjo arba steigėjų sprendimas – šiuo dokumentu patvirtinami steigiamos įmonės įstatai arba nuostatai, nusprendžiama išrinkti įmonės vadovu pasirinktą asmenį;
      • Steigimo aktas (1 steigėjas) arba steigimo sutartis (keli steigėjai) – šiuo dokumentu užfiksuojama steigėjų susitarimai arba nutarimai dėl steigiamos įmonės pavadinimo, buveinės adreso, įgalioto atstovo steigimo procedūroms įforminti, įstatinio kapitalo bei akcijų nominalios vertės ir skaičiaus, akcijų apmokėjimo tvarkos ir terminų bei įmonės vadovo išrinkimo;
      • Įmonės įstatai (UAB) arba nuostatai (MB) – šiame dokumente įvardijami įmonės veiklos tikslai, akcijų skaičius, vertė ir suteikiamos teisės, įmonės valdymo organų (vadovo) galios, akcininkų ar narių teisės, filialų steigimo tvarka, įstatų ar nuostatų keitimo tvarka ir kiti svarbūs įmonės valdymui bei veiklai klausimai. Pagal reikalavimus kai kuriais atvejais sudaromi ir papildomi dokumentai – akcininkų, narių ar dalininkų sąrašas, vertybinių popierių sąskaita, sutikimas registruoti įmonės buveinę ar kiti dokumentai.

Ar galima gauti pavyzdinius steigimo dokumentus?

Nuo 2009 metų Lietuvoje buvo aktyviai diegiamos naujovės, patobulinimai, susiję su Europos Sąjungos tikslu kurti įmonių plėtrai palankią teisinę aplinką, tame tarpe ir elektroninis įmonių steigimas naudojant pavyzdinius įmonės steigimo dokumentus.

Pavyzdinių steigimo dokumentų rengimą ir tobulinimą atlieka Ūkio ministerija, keičiantis bendrovių veiklą reglamentuojantiems įstatymams Ūkio ministerija atitinkamai keičia ir pavyzdinius įmonių steigimo dokumentus.

Elektroninio įmonių steigimo galimybė, esant vienam steigėjui, galutinai buvo patvirtinta ir pradėjo veikti tik 2010 metais, vėlesniais metais atsirado galimybė elektroniniu būdu steigti kelių steigėjų  registruojamas įmones.

Norint įregistruoti naują įmonę naudojant pavyzdinius steigimo dokumentus, reikia įsigyti kvalifikuotą elektroninio parašo sertifikatą, platinamą VĮ Registrų centras, UAB „Skaitmeninio sertifikavimo centras“ arba Lietuvoje veikiančių telekomunikacijų įmonių (TELE2, Bitė, Omnitel, Teledema) aptarnavimo centruose-parduotuvėse. Registrų centre ši paslauga ir įranga kainuoja pakankamai brangiai, todėl racionalu būtų įsigyti kvalifikuotą elektroninio parašo sertifikatą iš mobilaus ryšio operatorių, tačiau tam reikia būtinai būti Post-paid abonentu arba, kitaip sakant, sudaryti telefono ryšio sutartį su mobilaus ryšio operatorium. Išsamiau elektroninio parašo kainos ir sąlygos – Registrų centro Sertifikatų centro svetainėje elektroninis.lt.

Verslininkams, vertinantiems savo laiką, siūlome užsakyti FINITA įmonės steigimą – sutaupysite nepirkdami elektroninio parašo, negaišite laiko dokumentų paruošimui, patikrinimui, nereikės rūpintis įmonės registracijos adresu, steigimo išlaidomis (Registrų centro mokesčiais) ir kitais su įmonės steigimu susijusiais klausimais. Taip pat galite nenaudoti savo pinigų ir užsakyti įstatinio kapitalo (nuo 2500 EUR iki 29 000 EUR) suformavimą FINITA lėšomis.

Jeigu turite pakankamai laisvo laiko, lėšų ir norite patys įsisteigti įmonę, pasinaudokite šiais pavyzdiniais steigimo dokumentais (patvirtintais Ūkio ministerijos):

  • Pavyzdiniai įmonės UAB steigimo dokumentai, bendrovę steigiant vienam steigėjui
  • Pavyzdiniai įmonės UAB steigimo dokumentai, bendrovę steigiant keletui steigėjų
  • Pavyzdiniai įmonės MB steigimo dokumentai
  • Pavyzdiniai įmonės IĮ steigimo dokumentai
  • Pavyzdiniai įmonės VšĮ steigimo dokumentai

Kokius dokumentus turėčiau pateikti ir kokius veiksmus atlikti dėl įmonės (UAB, MB) įregistravimo?

Įmonės UAB arba MB įregistravimui reikalingi dokumentai bei veiksmai:

  • steigėjo asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas (pasas, asmens tapatybės kortelė arba vairuotojo pažymėjimas);
  • steigėjo gyvenamosios vietos adresas;
  • numatomo įmonės vadovo (direktoriaus) asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas (pasas, asmens tapatybės kortelė arba vairuotojo pažymėjimas);
  • vadovo gyvenamosios vietos adresas;
  • pažyma apie laikiną pavadinimo įtraukimą JAR arba elektroniniu būdu atlikta įmonės pavadinimo rezervacija;
  • patalpų (Lietuvos Respublikoje) savininko sutikimas dėl bendrovės buveinės registravimo;
  • pažyma (išrašas) apie kaupiamojo sąskaitoje esančias lėšas, skirtas įstatinio kapitalo formavimui;
  • steigėjo pasirašyti įmonės steigimo dokumentai (steigimo aktas, steigėjo sprendimas, įstatai ir t.t.).
  • Antspaudų gamybos įmonėje užsakomas bendrovės antspaudas (Lietuvos Respublikoje įmonei antspaudą naudoti nėra būtina);

Atlikus šiuos veiksmus bendrovė gali pradėti veiklą. Lietuvoje veiklą vykdančios įmonės privalo paskirti bei įdarbinti vadovą ir samdyti buhalterę arba sudaryti sutartį su buhalterinės apskaitos paslaugų įmone.

Noriu veiklą su įmone pradėti šiandien. Ar yra tokia galimybė?

Jeigu norite numatytą veiklą pradėti jau šiandien, galite įsigyti FINITA parduodamą naują įmonę – galėsite pradėti veiklą iškart po akcijų pirkimo-pardavimo sutarties pasirašym (išrašyti ir gauti sąskaitas, pasirašyti sutartis, priimti sprendimus ir t.t.).

Įmonės pirkėjui (akcininkui) reikės atvykti į FINITA biurą Vilniuje ir:

    • pasirašyti bendrovės akcijų pirkimo-pardavimo sutartį (bendrovės naujos, nevykdžiusios jokios veiklos);
    • paskirti įsigytos bendrovės naują vadovą, nurodyti naujus įmonės kontaktinius duomenis (užpildomos paruoštos JAR formos);
    • pagal priėmimo-perdavimo aktą perimti bendrovės dokumentus ir turtą (atlieka įmonės vadovas);
    • įgalioti FINITA įregistruoti VĮ Registrų centre bendrovės akcininkų bei vadovo pasikeitimus.

Atlikus šiuos veiksmus bendrovė gali pradėti veiklą. Lietuvoje veiklą vykdančios įmonės privalo paskirti bei įdarbinti vadovą ir samdyti buhalterę arba sudaryti sutartį su buhalterinės apskaitos paslaugų įmone.

Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus UAB ir MB steigimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas  (lietuvių k.)Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas anglų k. (Civil Code of the Republic of Lithuania)Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymas (lietuvių k.)Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymas anglų k.(Law on companies) Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymas rusų k. (Закон об акционерных обществах)

promotion-performance-review-ringsidetalent

Įmonės pirkimas – pardavimas, bendrovės akcijų įsigijimas

Kaip vyksta įmonės UAB pirkimas – pardavimas?

Įmonės pardavimas: klientas apmoka nuo 50 % iki 100% išrašytos išankstinės sąskaitos už įmonės pardavimą, tuomet FINITA darbuotojai pradeda ruošti dokumentus ir vykdyti kitus su pirkimu – pardavimu susijusius darbus. Klientas išsirenka įmonės pavadinimą iš kelių pateiktų, pateikia duomenis apie būsimus akcininkus, akcijų pasiskirstymą ir vadovą, reikalingus pakeisti duomenis ir t.t. Tuomet pasirašomi įmonės pirkimo – pardavimo dokumentai ir duomenys registruojami Registrų centre (iki 5 d.d.).

Ar užstato apmokėjimas yra privaloma sąlyga? Koks yra užstato dydis? Ar apmokėjus užstatą kelis mėnesius nereikės mokėti už paslaugas?

Apskaitos paslaugos pradedamos teikti tik po užstato apmokėjimo. Užstato dydis priklauso nuo sąskaitos už buhalterinės apskaitos paslaugas dydžio. Minimalus užstato dydis – € 300. Užstatas yra įsipareigojimų užtikrinimo garantas, kuris yra grąžinamas po sutarties nutraukimo, todėl jis nėra skaitomas avansu.

Ar FINITA parduodamos įmonės gali turėti skolų arba kitų įsipareigojimų?

Ne, visos FINITA parduodamos įmonės yra be skolų ar kitų įsipareigojimų. Įsigyti FINITA parduodamas įmones SAUGU – mes suteikiame patikimą garantiją, kad parduodama įmonė neturi skolųsutartinių ar garantinių įsipareigojimų, įmonės buhalterinė apskaita yra tvarkinga. Trumpai tariant, FINITA parduodamos įmonės yra “švarios” ir paruoštos darbui, nesvarbu ar tai nauja įmonė, ar “sena” įmonė su veiklos istorija. Parduodamų įmonių su veiklos istorija galite rasti skyriuje FINITA VERSLO SKELBIMAI.

Ar nusipirktos naujos įmonės sąskaitoje bus 2500 EUR?

Pinigų sąskaitoje nebus. Pinigai yra saugomi parduodamos įmonės kasoje ir jos likutis klientui perduodamas dokumentų priėmimo-perdavimo aktu.

Kokią galite pritaikyti nuolaidą?

Parduodant įmonę galime pritaikyti iki 10% nuolaidą, jeigu visas apmokėjimas įvykdomas iš karto. Buhalterinės apskaitos paslaugoms gali būti taikoma fiksuoto termino nuolaida nuo 5% iki 20% dydžio. Nuolaida siūloma priklausomai nuo buhalterinės apskaitos sutarties fiksuoto termino, vykdomos veiklos apimčių ir kitų sutarties sąlygų.

Kokie yra parduodamų įmonių pavadinimai?

FINITA parduodamų įmonių pavadinimai nėra viešai skelbiami. Jeigu jus domina įmonės įsigijimas, pavadinimus galite sužinoti: atvykę į FINITA biurą ir pateikę asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą; FINITA užklausoje patvirtinę savo tapatybę bei darbovietę; Sumokėję 60 EUR pavadinimo atskleidimo mokestį (įsigyjant įmonę šis mokestis bus įskaičiuotas į įmonės pirkimo kainą).