|
Įkainiai, pridedami prie Pagrindinės apskaitos paslaugų teikimo kainos pagal Užsakovoįmonės praeito mėnesio rodiklius |
Įkainis Eur
|
1. |
Vieno darbuotojo darbo užmokesčio apskaita
PASTABA. Vykdytojas nustato Užsakovo praeito mėnesio darbuotojų skaičių pagal Užsakovo pateiktus darbo apskaitos dokumentus ar socialinio draudimo fondo valdybos viešai skelbiamą informaciją. Šis įkainis yra taikomas kai darbuotojas yra neapmokamose atostogose. |
30,00 |
2. |
Vieno atskirą registro numerį turinčio dokumento, kuriame prekių ir/ar paslaugų pozicijų skaičius yra ne didesnis kaip 5 (sąskaitos-faktūros, kasos pajamų orderio, kasos išlaidų orderio ir pan.) apskaita |
1,00 |
3. |
Vieno pavėluotai pateikto atskirą registro numerį turinčio dokumento, kuriame prekių ir/ar paslaugų pozicijų skaičius yra ne didesnis kaip 5, apskaita, kai Užsakovas vėluoja pateikti dokumentąpirmąjį mėnesį |
2,00 |
4. |
Vieno pavėluotai pateikto atskirą registro numerį turinčio dokumento, kuriame prekių ir/ar paslaugų pozicijų skaičius yra ne didesnis kaip 5, apskaita, kai Užsakovas vėluoja pateikti dokumentą antrąjį ar vėlesnį mėnesį |
3,00 |
5. |
Vienos deklaracijos tikslinimas |
15,00 |
6. |
Kiekvienas naujo registracijos žurnalo arba buhalterinės knygos užvedimas (pvz. darbo sutarčių registracija) |
6,00 |
7. |
Statistikos ataskaitos parengimas ir pateikimas Statistikos departamentui
PASTABA. Įkainis mokamas už vieną ataskaitos lapą |
6,00 |
8.1. |
Vienkartinės sutarties su Muitinės departamentu dėl Intrastato ataskaitų teikimo sudarymas |
70,00 |
8.2. |
Vienos Intrastato ataskaitos pildymas ir teikimas Muitinės departamentui |
10,00 |
8.3. |
Vienos Pakuočių ataskaitos parengimas internetinėje svetainėje www.zaliastakas.lt |
10,00 |
9.1. |
Darbo sutarties paruošimas vienam darbuotojui (1 vnt) |
10,00 |
9.2. |
Darbo sutarties pakeitimas (1vnt) |
5,00 |
9.3. |
Darbo Sutarties nutraukimas Klientų Zonoje (1 vnt) |
5,00 |
9.4. |
Kiekvienas įsakymo paruošimas (personalo bei veiklos organizavimo įsakymai) (1 vnt) |
7,00 |
9.5. |
Kiekvienas pažymos parengimas (1 vnt) |
7,00 |
9.6. |
Kiekvieno prašymo (pvz. dėl PVM sugrąžinimo) ar įgaliojimo parengimas (1 vnt) |
7,00 |
9.7. |
Vieno darbuotojo įdarbinimas pagal remiamo įdarbinimo priemones |
150,00 |
10.1. |
Vienos autorinės sutarties paruošimas įskaitant vieno išmokėjimo pagal autorinę sutartį apskaitymą |
25,00 |
10.2. |
Kiekvieno papildomo išmokėjimo pagal autorinę sutartį apskaita |
15,00 |
11.1. |
Kiekvienas nuomos, paslaugų, panaudos ar kitos sutarties parengimas pagal sutarties šabloną (1 vnt) |
20,00 |
11.2. |
Kiekvienas nuomos, paslaugų, panaudos ar kitos sutarties šablonas |
6,00 |
12. |
Kiekvienas tarpinės (neperiodinės) finansinės atskaitomybės balanso, pelno (nuostolių) ataskaitos ir pan. pateikimas (1 vnt) |
nuo 75,00 |
13. |
Banko ar kitos kredito įstaigos nustatytos formos ataskaitos užpildymas pagal Užsakovo finansinės atskaitomybės duomenis |
80,00 |
14. |
Užsakovo atstovavimas pagal įgaliojimą važiuojant į teritorinę apskrities mokesčių inspekciją (1 diena)
PASTABA. Jeigu Užsakovo įmonė registruota ne Vilniaus mieste (rajone), prie atstovavimo įkainio pridedamas papildomas 35,00 Eur (neįskaitant PVM) įkainis už kiekvieną 50 km atstumą nuo Vilniaus miesto iki teritorinio VMI skyriaus |
60,00 |
15. |
Užsakovo konsultavimas buhalterinės apskaitos klausimais 1 val. (neįskaitant nemokamos vienos val. konsultacijos per mėnesį) |
60,00 |
16. |
Kiekvienas PVM sąskaitos-faktūros arba sąskaitos – faktūros ar kasos dokumento išrašymas (1 vnt) |
5,00 |
17. |
Vieno apskaitos baro (pvz. ilgalaikis turtas, atsargos) apskaitos politikos esminių dalykų parengimas |
10,00 |
18.1. |
Kiekvieno skolų suderinimo su vienu iš Užsakovo tiekėju ar pirkėju akto parengimas |
3,00 |
18.2. |
Kiekvienas skolos su vienu iš Užsakovo tiekėju ar pirkėju suderinimas |
10,00 |
19. |
Kiekvienas didžiosios knygos sąskaitos likučio įvedimas į apskaitos progamą |
1,00 |
20. |
Kiekvienas didžiosios knygos analitinių duomenų (straipsnių) pozicijos įvedimas į apskaitos progamą |
1,00 |
21. |
Vienas akcininko sprendimo, ar visuotinio akcininkų susirinkimo protokolo, ar akcininkų sąrašo parengimas |
20,00 |
22. |
Prekių nurašymo akto ir reprezentacinių sąnaudų akto parengimas, išskyrus atvejį, kai vadovas yra patvirtinęs suminę atsargų ataskaitą |
10,00 |
23. |
Įmonės finansinė analizė |
150,00 |
24.1. |
Sandėlio apskaita (iki 25 skirtingų kodų) |
60,00 |
24.2. |
Kiekvienaspapildomas prekės kodas |
1,00 |
25. |
Veiklos stabdymo paslauga |
50,00 |
26. |
Vienos PVM sąskaitos faktūros registro duomenų teikimas |
0,30 |
27. |
Vienos ISAF deklaracijos tikslinimas |
15,00 |
28. |
Vienos banko operacijos įvedimas (pateikus banko išrašą ne XML formatu) |
0,30 |
29. |
PVM deklaracijos teikimas |
30,00 |
Už papildomos paslaugos atlikimą (1 vienetą) skubos tvarka (per 1-3) dienas skaičiuoajamas tris kartus didesnis įkainis, nei nurodyta paslaugų įkainių lentelėje.